Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Last day of June....Summer joy!



Τελευταίες ημέρες τού Ιουνίου!



Καλημέρα φίλοι μου!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Τό όμορφο καλοκαίρι είναι εδώ!Επιτέλους!Μπήκαμε σέ καλοκαιρινούς  ρυθμούς!



Πάνω στό γραφείο μου,ένα βαζάκι μέ
γιασεμί καί μπουκαμβίλια,από τόν κήπο μου,πού τόσο αγαπώ!








 Τό καλοκαιρινό "δειλινό",από τά γνωστά καλοκαιρινά λουλούδια,πού ανθίζει πάντα τό απόγευμα!

("Ποτέ δέν πρέπει νά ακούς τά λουλούδια,Απλά νά τά βλέπεις καί νά μυρίζεις τό άρωμά τους")



Ο Μικρός  πρίγκιπας,αγαπημένο βιβλίο ,πού όσες φορές καί άν τό διαβάσεις,πάντα θά ανακαλύψεις καί κάτι καινούριο!
Είμαι όλο χαρά ,φίλοι μου!!Τήν Παρασκευή έρχεται η κόρη μου ,Φλώρα,από τήν Ολλανδία,γιά τίς καλοκαιρινές διακοπές!



Μέ τήν χαρτοπετσέτα,πού μού έδωσε η φίλη μας,Marie Anne,έφτιαξα αυτό τό πιάτο!Ακρως καλοκαιρινό!


Πιάτο,μέ Frost Effect,ακρυλικά χρώματα,χαρτοπετσέτα ,ριζόχαρτο,καί καφέ πατίνα.
 

 Θαλασσινά βότσαλα,μέ χαρτοπετσέτα,καί ενσωμάτωση μέ ακρυλικά χρώματα.



Γυάλινο ρεσώ,μέ Frost Effect,ακρυλικά χρώματα καί stensills.

Ολα έτοιμα στολισμένα,νά μπεί σέ καλοκαιρινή διάθεση τό κοριτσάκι μου!


 
 "Μού αρέσουν πολύ τά ηλιοβασιλέματα.Ελα,πάμε νά δούμε ένα ηλιοβασίλεμα τώρα!" (Ο μικρός Πρίγκιπας)


I need a blogging brake!

Λόγω τών πολλών, οικογενειακών υποχρεώσεων,φίλοι μου,χρειάζομαι ένα μικρό διάλλειμα από τήν blogoγειτονιά μας!Θά προσπαθήσω,όσο μπορώ,σέ κάποιες ελεύθερες ώρες μου,νά σάς παρακολουθώ!!
Θά χαθώ γιά λίγο!!Μετά πάλι θά είμαι κοντά σας!
Νά είστε όλοι καλά καί νά περνάτε πολύ όμορφα!Φιλάκια!


Ενα πολύ αγαπημένο τραγούδι από τήν Βίκη Λέανδρος!Οι παλιές φίλες τό θυμούνται!







Dimi...

 



 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...